Nazad na FAQ


NARUČIVANJE | PRETRAŽIVANJE | FUNKCIJE

KAKO MOGU PRONAĆI SVOJ ŽELJENI ARTIKL?

Najbrži način je da se koristite funkcijom tražilice u gornjem desnom uglu. U polje tražilice jednostavno unesite željeni pojam za pretraživanje, npr. kaput ili bluza, i odmah će Vam se prikazati raspoloživi artikli. Naravno, možete pretraživati i po broju artikla i EAN broju.

U našu tražilicu načelno možete unijeti sve. U tom ćemo Vam slučaju jednostavno pokazati sve što je povezano s Vašim unosom kako bismo Vam mogli ponuditi najbolji mogući izbor.

Kako bi se postigao optimalni rezultat pretraživanja, moguće je unijeti više pojmova za pretraživanje. Pojedinačne pojmove odvojite razmakom. Traženu grupu artikala možete povezati npr. s bojom ili veličinom: crvena bluza, crne hlače.

Prikaz artikla prikazuje sve artikle s prednje strane. U pojedinačnom prikazu mnogih artikala k tome postoji i prikaz sa stražnje strane, prikaz sa zumom i prikaz detalja. U opisu artikla nalaze se sve bitne informacije kao što su stil, oprema, materijal i upute za održavanje. Za brojne su artikle na raspolaganju i informacije o kroju, tablice veličina ili naš FitFinder . One su odlična podrška pri odabiru veličine i pomoću njih se nastoji spriječiti povrat robe.

KAKO FUNKCIONIRAJU KOŠARICA I NARUČIVANJE?

Košarica, koja je na stranici smještena u gornjem desnom uglu, uvijek aktualno prikazuje broj artikala koji se nalaze u košarici kao i ukupnu cijenu.

Nakon što u košaricu stavite sve željene artikle, možete dovršiti narudžbu. To se odvija u samo nekoliko koraka. Provjerite sve odabrane artikle u košarici i po potrebi izvršite ispravke. Kliknite na „Idi na blagajnu”; tamo putem odabira gumba „Prijava”, „Registracija” ili „Nastavi bez registracije” najprije dospijevate u područje za unos osobnih podataka, odnosno u područje za prijavu.

Zatim preko odabira (1) adrese za isporuku, načina dostave, prihvaćanja naših Općih uvjeta poslovanja, (2) načina plaćanja i eventualno odstupajuće adrese za račun dospijevate na (3) stranicu s prikazom narudžbe. Ovdje možete još jednom provjeriti sve podatke o narudžbi i po potrebi izvršiti izmjene ili prilagodbe klikom na gumb „Izmijeni” ili pak prekinuti narudžbu (npr. zatvaranjem prozora preglednika). Postupak narudžbe završava se tek klikom na gumb „Plati sada”.

Kad Vaša narudžba bude prihvaćena u sustavu, automatski Vam se šalje poruka e-pošte s potvrdom narudžbe. Ona sadrži sažetak svih bitnih podataka, a čim paket napusti naš logistički centar, dobit ćete poruku o slanju zajedno s mogućnošću praćenja pošiljke.

MOGU LI PROMIJENITI NARUDŽBU?

Nažalost, predane narudžbe ne mogu se mijenjati. Ne možemo promijeniti veličinu ili boju artikla, adresu dostave ili način plaćanja, niti ukloniti artikl. Ako narudžbu ne prihvatite, dostavljač nam vraća robu. Više informacija o vraćanju robe pronaći ćete u odjeljku VRAĆANJE ROBE I POVRAT NOVCA.

MOGU LI OTKAZATI NARUDŽBU?

Ako Vaša narudžba još nije zapakirana, možete otkazati čitavu narudžbu ili pojedine artikle. U tu se svrhu putem telefona, e-pošte ili kontakt obrasca obratite našoj službi za korisnike. Kontakt podatke možete pronaći ovdje. Ako naša logistika više ne može otkazati narudžbu, možete je vratiti na uobičajen način. Više informacija o vraćanju robe pronaći ćete u odjeljku VRAĆANJE ROBE I POVRAT NOVCA.

KOJI JE RAZLOG OTKAZIVANJA MOJE NARUDŽBE ILI PROIZVODA?

Ako smo otkazali vašu narudžbu, to je obično zbog neposredne rasprodanosti proizvoda ili pogreške u skladištu tijekom pakiranja. Vaši odabrani proizvodi mogu biti vrlo popularni i može se dogoditi da određeni proizvod bude rasprodan neposredno prije narudžbe. U rijetkim slučajevima, inventar se ne može ažurirati u našem sustavu na vrijeme i posljedica toga je da pojedine narudžbe budu stornirane. Ispričavamo se za sve neugodnosti! Ako su proizvodi još uvijek na web stranici, možete pokušati napraviti novu narudžbu. U slučaju ponovne dostupnosti rasprodanih proizvoda, ti proizvodi neće biti automatski poslani, već je potrebna nova narudžba. U slučaju plaćanja kreditnom/debitnom karticom, rasprodani proizvodi neće biti naplaćeni. Vrijednost proizvoda koji nisu na zalihama u rezerviranim sredstvima na kreditnoj/debitnoj kartici bit će automatski poništena. Prilikom plaćanja putem PayPal-a, ako su proizvodi rasprodani a sredstva skinuta s Vašeg računa, bit će vraćena na isti način na koji ste platili. Ukoliko se desi da ste naručili više artikala od kojih je jedan otkazan ili rasprodan, molimo Vas da kontaktirane našu korisničku podršku da izvršimo povrat Vaših sredstava. Ako ste platili unaprijed, dostavite nam svoje bankovne podatke kako bismo mogli organizirati povrat novca za rasprodane proizvode. Vaša banka nam ne daje vaše potpune bankovne podatke prilikom plaćanja unaprijed.

MOGU LI REZERVIRATI ARTIKLE?

Neobavezna rezervacija artikala nažalost nije moguća.

ZAŠTO SU NEKI ARTIKLI KASNIJE JEFTINIJI?

Molimo Vas za razumijevanje da se cijene mogu promijeniti. Naša ponuda ovisi o akcijama, trendovima i dostupnosti artikala. U slučaju sniženja cijene nekog artikla koji ste već kupili ne možemo naknadno izvršiti povrat razlike.

KOJI JE MINIMALNI IZNOS NARUDŽBE?

Minimalna vrijednost željenih artikala za narudžbu je 24€ (bez troškova dostave).

POSTOJI LI IKAKVO OGRANIČENJE NARUČIVANJA?

Ne, za Vašu narudžbu u s.Oliver web shopu načelno ne postoji nikakvo ograničenje.

ISPORUČUJU LI SE UVIJEK ODABRANI PROIZVODI?

U našem web shopu obično se prikazuju samo artikli koji su stvarno raspoloživi. Iako se naša baza podataka ažurira u vrlo kratkim vremenskim razmacima, u iznimnim slučajevima može se dogoditi da je u trenutku slanja Vaše narudžbe neki artikl već rasprodan.

Međutim, prije završetka postupka naručivanja automatski se ponovno provjerava raspoloživost artikala koje ste odabrali – ako neki artikl u međuvremenu više nije na zalihi, na zaslonu se odmah pojavljuje odgovarajuća obavijest.

U slučaju da više osoba istovremeno naručuje neki artikl za koji je dostupan samo jedan komad, nažalost je tek nakon obrade Vaše narudžbe moguće ustanoviti je li željeni artikl isporučiv. Ako nije moguće realizirati narudžbu zbog toga što je artikl rasprodan, to ćemo Vam javiti u najkraćem mogućem roku.

POSTOJI LI MOGUĆNOST NAKNADNE ISPORUKE VEĆ RASPRODANIH ARTIKALA?

Da, načelno je moguće da neki artikl koji je ranije bio rasprodan u nekoj određenoj veličini i/ili boji kasnije ponovo postane dostupan. Stoga se isplati redovito posjećivati s.Oliver web shop i provjeriti dostupnost željenog artikla.

JESU LI DOSTUPNI PODACI O MOGUĆNOSTI NAKNADNE ISPORUKE POJEDINAČNIH ARTIKALA?

Ne, nažalost Vam ne možemo pružiti konkretne podatke o ponovnoj dostupnosti nekog artikla u nekom kasnijem trenutku.