Nazad na FAQ


POVRAT POŠILJKE ROBE I ZAMJENA I REKLAMACIJA

NAŠA POLITIKA POVRATA NOVCA

Sve proizvode kupljene u s.Oliver internetskoj trgovini možete besplatno poslati s povratnom naljepnicom u roku od 14 dana (nakon primitka) na adresu:

s.OLIVER d.o.o (NSC – Hrvatska pošta d.d.)
Poštanska ulica 9
10410 Velika Gorica

Trebate novu naljepnicu za povrat?? U tom slučaju obratite se našem timu za korisničku pomoć.

Nakon primitka i obrade vraćene robe, odmah ćemo kreditirati vrijednost povrata. Svaki povrat novca automatski se pripisuje načinu plaćanja kojim ste platili izvornu kupnju. Ukoliko ste odabrali način plaćanja pouzećem ili plaćanje unaprijed, potrebni su nam Vaši bankovni podaci na Vašem osobnom transakcijskom računu kako bismo Vam mogli doznačiti iznos kupovine. Bankovne podatke morate nam dostaviti tek nakon primitka e-poruke "Potvrda o povratu novca". U tu svrhu obratite se našem centru za korisničku podršku i pomoć. Povrat kupoprodajne cijene na račun prepaid kartica nažalost nije moguć u slučaju plaćanja pouzećem ili plaćanja unaprijed. U slučaju povrata cijele narudžbe, također ćemo vam nadoknaditi trošak standardne dostave.

Imajte na umu da vraćena roba mora biti u stanju koje odgovara normalnoj uporabi u svrhu normalnog isprobavanja robe - kao što bi to inače bio slučaj u isprobavanja u fizičkoj trgovini. Osim toga, robu moraju pratiti originalne deklaracije. Ako je kvaliteta robe pala zbog korištenja izvan gore opisanog, zadržavamo pravo odbiti povrat novca i kompenzaciju koja je jednaka vrijednosti robe.

Vraćeni proizvodi bit će pažljivo pregledani i prepakirani. Ako se dogodi greška tijekom obrade proizvoda ili potrebno pojašnjenje, proizvod će se zasebno obrađivati. Stoga je moguće da određeni proizvod nije naveden na Vašoj povratnici. Za ovaj proizvod ćete dobiti zasebnu povratnicu. Ako nakon 5 radnih dana još uvijek niste dobili informaciju o tome gdje se nalazi nestali proizvod, obratite se našoj korisničkoj podršci i timu za pomoć,a mi ćemo se pobrinuti za ostalo.

KAKO MOGU VRATITI PROIZVODE?

1. UNESITE RAZLOG POVRATA

Prije nego što zatvorite paket s vraćenom robom, ponovno provjerite jeste li u obrascu za povrat proizvoda upisali razlog povrata. Pregled razloga povrata možete pronaći na obrascu za povrat.

2. LIJEPLJENJE NALJEPNICE ZA POVRAT PROIZVODA

Odlijepite povratnu naljepnicu s obrasca za povrat i zalijepite je na vanjsku stranu paketa. Morate ukloniti originalnu naljepnicu s adresom ili je prelijepiti s naljepnicom o povratu robe.

3. SLANJE PAKETA

Paket nam možete besplatno vratiti poštom. Paket za povrat možete predati u vama najbližem poštanskom uredu Hrvatske pošte.

Poštanski ured u vašoj blizini

Ne zaboravite uzeti potvrdu o dostavi i čuvati je dok ne dobijete povrat novca za vraćenu robu.

Svoj paket možete predati i u jednoj od naših s.Oliver* trgovina. U tu svrhu koristite povratnu naljepnicu s plaćenom poštarinom priloženu uz narudžbu.

*S.Oliver trgovine koje nude ovu opciju možete pronaći u našoj tražilici trgovina.

4. PRIČEKAJTE E-PORUKU

Obrada vašeg povrata može potrajati do 14 radnih dana od datuma primitka i potvrde povrata. Čim primimo vraćenu robu, poslat ćemo Vam potvrdu o primitku povrata putem e-maila. U njemu će biti navedene sve pojedinosti o povratu novca.

5. POVRAT NOVCA

Povrat novca vršimo odmah po primitku vraćene robe. Svaki povrat novca automatski se pripisuje načinu plaćanja kojim ste platili izvornu kupnju.

Ukoliko ste odabrali način plaćanja pouzećem ili plaćanje unaprijed i želite vratiti paket ili dio paketa, potrebni su nam Vaši bankovni podaci na Vašem osobnom transakcijskom računu (IBAN) kako bismo Vam mogli doznačiti iznos kupovine. U tu svrhu obratite se našem centru za korisničku podršku i pomoć. Povrat novca na račun kreditnih i prepaid kartica nažalost nije moguć u slučaju plaćanja pouzećem ili plaćanja unaprijed.

MOGU LI ZAMIJENITI PROIZVODE?

Zamjena proizvoda nije moguća. Ukoliko želite proizvod drugog broja ili boje, napravite novu narudžbu.

Robu koju želite zamijeniti potrebno je ponovno naručiti. Direktna zamjena ili zamjena za drugi proizvod nažalost nije moguća.

MOGU LI VRATITI POVRAT NOVCA U S.OLIVER TRGOVINI?

Svoj paket možete predati i u jednoj od naših s.Oliver* trgovina. U tu svrhu koristite povratnu naljepnicu s plaćenom poštarinom priloženu uz narudžbu.
*Sve sudjelujuće s.Oliver trgovine možete pronaći u našoj tražilici trgovina. Vraćena roba se ne obrađuje u trgovini. Sve daljnje informacije dobit ćete nakon primitka i obrade vraćene robe u njemačkom logističkom centru.

ŠTO TREBA UČINITI AKO ŽELIM REKLAMIRATI PROIZVOD?

Za proizvod kupljen u s.Oliver internetskoj trgovini jamstvo možete ostvariti u zakonskom jamstvenom roku od dvije godine od dana kupnje. S tim u vezi, obratite nam se putem e-maila s odgovarajućim brojem računa (narudžbe) kupljene robe, šifrom proizvoda koji se reklamira i fotografijom na kojoj je vidljiv razlog reklamacije.

Pritužbe na proizvode iz fizičkih trgovina ili prodajnih partnera uputite na info@soliver.hr.

I ovdje vrijedi zakonski propisani jamstveni rok od dvije godine od dana kupnje. Stoga je za pomoć potrebno priložiti dokaz o kupnji.